prasa

Harper’s Bazaar Polska

O polskiej edycji najstarszego na świecie miesięcznika o modzie było głośno już od dawna. Pilotażowy numer Harper’s Bazaar Polska ukazał się w październiku ubiegłego roku, nie był jednak dostępny w otwartej sprzedaży. 260-stronicowe wydanie specjalne magazynu zostało wysłane do grupy 30 tysięcy wybranych potencjalnych odbiorców: szafiarek, dziennikarek modowych, stylistek i innych osób mniej lub bardziej związanych ze światem mody.

Pierwszym dostępnym dla wszystkich czytelniczek wydaniem luksusowego pisma był numer marcowy, który wyszedł już w połowie lutego. Na okładce znalazła się Małgosia Bela, jedna z najbardziej znanych na świecie polskich modelek.

A w środku, jak to w czasopiśmie o modzie: trendy z wybiegów, najciekawsze kolekcje, wywiady z projektantami, modelkami i fotografami modowymi, mnóstwo reklam (oczywiście, w formie ekskluzywnych sesji) i nieco artykułów o kulturze i sztuce. Jednym słowem, bardziej do oglądania niż do czytania. Miłośnicy mody będą jednak zadowoleni, w końcu Harper’s Bazaar jest w tej chwili “najbardziej luksusowym magazynem lifestylowym na polskim rynku”.

One Comment

  1. Uwielbiam Harper’s Bazaar! 🙂 To jeden z nielicznych ekskluzywnych magazynów, który nie kosztuje fortuny. Poza tym jest pięknie wydawany (zdjęcia są boskie) i ciekawie pisany. Dla miłośniczek mody jak znalazł!

Skomentuj Karolina Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *