internet, reklama

Google wprowadza nowy program dla agencji w Polsce – Google Partners

Google zdecydował się uruchomić w Polsce nowy program dla agencji interaktywnych i specjalistów pracujących w obszarze reklamy w internecie – Google Partners.

Google
źródło: Pinterest

Google Partners zastępuje dotychczasowe programy agencyjne, takie jak np. Google dla Agencji. W ten sposób firma chce zunifikować narzędzia przeznaczone dla wszystkich zainteresowanych reklamą w internecie. Jedna platforma pozwoli uczestnikom programu korzystać ze wsparcia Google i da reklamodawcom większe możliwości dostępu do ekspertów.

Agencje mogą rejestrować się w programie poprzez stronę internetową google.com/partners. Każdy z uczestników programu otrzyma dostęp do specjalistycznych funkcji i narzędzi, które przeznaczone są do wspierania jego rozwoju i mają mu ułatwić nawiązanie współpracy z potencjalnymi klientami lub innymi partnerami.

Program daje możliwość bezpłatnego udziału w szkoleniach produktowych, certyfikacyjnych i sprzedażowych, przeprowadzanych w ramach Akademii Google dla Agencji, jego uczestnicy mogą także przystępować do bezpłatnych egzaminów certyfikujących oraz korzystać z ofert promocyjnych dla swoich nowych i potencjalnych klientów. Platforma pozwoli agencjom na uzyskiwanie bieżących informacji z branży oraz da im dostęp do studiów przypadków czy nowych zasobów marketingowych.

Począwszy od 1 października potencjalni reklamodawcy będą mogli wyszukać Partnera Google za pomocą narzędzia – Wyszukiwarka Partnerów Google. Do końca września wyszukiwarka będzie pokazywała agencje certyfikowana na starych zasadach, a od 1 października będą w niej widoczni tylko Partnerzy Google.

Co ciekawe jesteśmy drugim krajem na świecie (po Kanadzie), w którym rusza nowy program.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *