reklama

Nju.mobile – rewolucja, ewolucja, czy niewypał?

Czy zabawna animowana postać z gitarą  i melonikiem stanie się początkiem rewolucji i wojny cenowej, czy też przebrzmi bez echa i stanie się kolejną ciekawostką w ofercie telefonii komórkowych dla polskiego klienta?

nju mobile
nju mobile

Rysunkowa postać, o której mowa, to nic innego jak „brand hero” nowej marki w portfolio usługodawcy Orange – njumobile. Pomimo zgodnych deklaracji innych graczy, iż spodziewali się tego kroku ze strony konkurenta, oferta „nju” jest wręcz rewolucyjna. Jej główną linią jest oferowanie trzech podstawowych usług w cenach stałych i to do wszystkich sieci. Nielimitowane rozmowy – 29 zł, nielimitowany Internet – 19 zł (gwoli ścisłości, za tą kwotę otrzymujemy pakiet danych 1 GB, po wykorzystaniu którego spada szybkość transferu – użytkownik może jednak dokupić dodatkowe paczki danych w cenach 5 zł za 350 MB oraz 7 zł za 700 MB), oraz nielimitowane sms-y za 9 zł. Łącznie za niewygórowaną kwotę 57 zł miesięcznie możemy do woli cieszyć się rozmowami, słaniem wiadomości oraz surfowaniem po sieci.

Jak zapowiada Maciej Witucki, prezes Orange Polska, nowa oferta nie ma na celu zdobyć klienta uderzonego przez kryzys finansowy, lecz skutecznie rywalizować o osoby, dla których najważniejsze są niskie koszty, proste rozwiązania oraz brak ograniczeń w użyciu telefonu. Jak wylicza w rozmowie z „Rzeczpospolitą” walka toczy się nie o tysiące, lecz wręcz o miliony nowych użytkowników. Nowa marka ma głównie za zadanie przejąć klientów innych operatorów, zwłaszcza sieci Play.

Inni aktorzy nie pozostają obojętni – T-mobile już odpowiedziało specjalną ofertą podkreśloną kampanią marketingowo-informacyjną „Paki rozdaje paki”, która wspiera nowe rozwiązania w telefonii na kartę. Play z kolei wspiera swój drugi brand czyli Red Bull Mobile, powstały w wyniku współpracy operatora oraz producenta napojów energetycznych Red Bull, który kusi konsumentów stałą opłatą 29,50 zł za nielimitowane rozmowy oraz 50 MB pakiet danych, jednak za SMS-y będziemy musieli już dopłacić. Reszta graczy jeszcze zwleka ze swoimi ofertami, lecz jest tylko kwestią czasu kiedy i one ujrzą światło dzienne.

Orange wraz ze swoją ofertą otworzył nowy rozdział w historii wojen cenowych wśród operatorów komórkowych. Na szczęście w tej wojnie, niezależnie który usługodawca zwycięży, największy triumf odniosą konsumenci – w postaci obniżonych cen usług telekomunikacyjnych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *