Związek Firm Public Relations po raz dwunasty organizuje konkurs Złote Spinacze, którego celem jest wytypowanie najlepszych kampanii PR-owych w Polsce.

Złote Spinacze to konkurs otwarty, kierowany zarówno do polskich, jak również międzynarodowych przedsiębiorstw, instytucji publicznych, non-profit oraz podmiotów indywidualnych realizujących kampanie PR w Polsce.
Nagrody przyznawane są w 27 kategoriach konkursowych, w tym 15 głównych, 2 specjalnych i 10 sektorowych. Zgłoszenia do „Spinaczy” można przesyłać w dwóch terminach: do 14 sierpnia br. oraz do 21 sierpnia br. Według harmonogramu, pierwszy etap konkursu ma się zakończyć 6 października, wówczas ogłoszona zostanie lista nominowanych projektów do II etapu.
W skład jury wejdą eksperci public relations, przedstawiciele świata nauki, mediów oraz organizacji biznesowych i pozarządowych. Łącznie będzie 49 jurorów. Audytorem konkursu od początku jego istnienia jest firma doradcza KPMG.
Gala Złotych Spinaczy 2014 odbędzie się 5 grudnia br. w hotelu Westin w Warszawie.